Direktlänk till inlägg 21 februari 2010

Slipsknutslektion

Av Nina - 21 februari 2010 09:24

Imorse fick jag i egen hog person vandra ner i koket dar Mr uncle, vardpappa stod och funderade pa hur man skulle knyta en slipsknut och undervisa mr uncle vardpappa hur man kan ga tillvaga for att losa problemet. Han verkade valdigt ivrig att lara sig och efter nagra slipsforsok visade han stolt upp den fardiga slipsknuten for mig.


- Tomba chanagide! utbrast jag

Han log och sa nagot med att traning ger fardighet.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina - 2 juni 2010 14:29

Nu har jag precis noterat att det var i princip 2 månader sedan jag skrev det sista ilägget på denna blogg. Jag sitter på biblioteket i Falun. Solen smeker staden med sina långa varma strålar och önskar oss välkommna till sommaren. Det känns som om j...

Av Nina - 8 april 2010 13:25

Sverige hemma igen. Den luften som jag andrats under desa två senaste dagar har varit den luft jag uppskattat mest så länge jag kan minnas. Friskt, svenskt och kallt. ...

Av Nina - 5 april 2010 16:04

Det var precis som att komma till Sverige pa lotsas, vadret sjonk till narmare 18 grader och vara Indiska vanner kladde upp sig i ljusbla vantar och koftor. Ooty, 38 kurvor upp pa ett jattelikt berg. Vackert. Jo jag tackar jag. 4 vilda elefanter och ...

Av Nina - 22 mars 2010 07:46

Ostressen tar mig till spannade platsen i min dagdrommande varld nar jag inser att jag skulle kunna dagdromma hela dagen utan att behova kanna att jag inte fatt vettiga saker gjort. Detta skulle inte handa i sverige, darfor bor jag passa pa nu och st...

Av Nina - 17 mars 2010 10:43

Ahej... sadar ja assa andras vi lite har. Jag gar pa sana har yogaklasser, du vet nar man ska vilka ihop sig sjalv och stanna dar i 5 anetag och sen ska man sla knut pa sina ben och stanna sa i 5 andetag. Han som jag tanar med sager att detta ar det ...

Ovido - Quiz & Flashcards